fredag 24. juli 2009

Hva skjedde...?

Plutselig var det rolig på jobb. Telefonen er ikke lenger rødglødende, mailboksen består av bare 4 tynne mail og jeg har ryddig pult. Jeg har vent meg til galskapstempoet og merker at jeg blir ekstremt rastløs av at det er fredelig. Nå er det selvsagt bare å kikke ned i skuffen så bugner det av saker som skulle vært arkivert, men det skal jeg ta på en rainy day og ikke på denne flotte solskinnsdagen. Jeg skal ta helg med god samvittighet og jeg skal gjøre bare akkurat det jeg har lyst til. Selvsagt etter at jeg er ferdig med maraton-ettermiddagen bestående av innflytting, utflytting, innflytting, befaring og visning; alt pent og pyntelig pakket inn i 4,5 timer. Nevnte jeg at jeg må kjøre fra ene enden av fylket til det andre? Fredager er virkelig fabelaktig!

Ingen kommentarer: