fredag 7. august 2009

Fredagsfølelsen siger innpå...

... og jeg smiler i solen. Livet er bra, og jeg koser meg i sivet. Det er godt å vite at selv om jeg i går var demotivert, desillusjonert og meget lei skulle det ikke mer til en en smilende kveld med rette mennesket og litt søvn før jeg igjen er oppe og går for fullt. En av mine bedre egenskaper er evnen til å smile så mye til meg selv i baderomsspeilet at jeg til slutt kapitulerer og blir glad. Jeg har gjort dette til en vane og når livet trår uvørent og sakte fremover står jeg manisk i speilet og flekker tenner til det begynner å ligne på et ordentlig smil.

1 kommentar:

Anonym sa...

BRA! Flere skulle gjøre som deg,- å flekke tenner i speilet. Det er faktisk vitenskaplig bevist at man KAN dempe/fjerne depresjon ved å stå 20 min i speilet å "krampesmile" til seg hver dag i en måned. Keep smiling! Keep shining! (Det er lov å banne innimellom, bare man smiler etterpå ;) )