onsdag 19. august 2009

Nettopp derfor...

... er jeg reservert! Jeg er vanskelig for jeg kan virkelig ikke fordra å gå rundt med den udefinerte klumpen i magen. (Nei, jeg er for helsikke ikke gravid!) Men så ble det sånn likevel, med den udefinerte klumpen som antagelig ikke betyr noe som helst og som vil forsvinne så snart det rette smilet kommer.

Æsjha...! Men kanskje det likevel er verdt det siden smilet, når det faktisk har folkeskikk til å innfinne seg på sin vante plass, varmer magen hele veien til februar. Jeg gikk en periode i vinter (en laaang periode) og nynnet på deLillos vakre sang "Flink". En fabelaktig motiverende gla`sang! Jeg har nå byttet ut refrenget til å være Du er rar-rar-rar-raaaaaar, og til alt overmål fungerer den likevel som gla`sang.

Nei, jeg gjør som jeg pleier og kaster meg inn i jobben, så får heller privatlivet seile sin egen sjø. Flott hvis noen kan sende meg en pip når alt ser finfint ut igjen!

Ingen kommentarer: