torsdag 27. august 2009

På markedet i helgen...

fant jeg denne flotte salgsplakaten:
Det er vel hevet over enhver tvil at det ikke er den ting man ikke får kjøpt på festlige markeder. Midt i stresset måtte jeg bråbremse for å få knipset et bilde og sende til Gartneren, slik at han skjønte at det var her han burde vært. Nå ble jo dette med velværepinne en fin liten internspøk mellom oss og jeg ler av meldinger.
Det jeg skulle frem til i dette innlegget er at det ikke er så ille å ha feber å være litt pjusk når man får slike tekstemeldinger: ”Tror det eneste som hjelper mot feber er velværepinne, og om det skulle friste kan jeg komme når det nærmer seg de mørke timer:)”

Jepp, nå er det greit å svette litt i luggen;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Er jo greit at du slipper å kjøpe deg en velværepinne da;) men jeg lurer; hvis du da betaler disse 7o kronene, og mottar en velværepinne... Hva får du EGENTLIG?

Tenkerbell sa...

Da får man en klø-pinne til ryggen som ser ut som den er laget av en avdanket kleshenger:)

Fabelaktig! Jeg har tilbragt helgen mellom 130 boder som solgte rent og skjært skrot!