onsdag 11. november 2009

Etter 12 timer søvn på rappen...

... er jeg akkurat så opplagt at jeg nesten er litt rastløs. Selv om jeg vet at dersom jeg går i dusjen, setter på en maskin med klær eller gjør noe annet korttidig fornuftig er jeg igjen så sliten at det bare er å legge seg. Jeg syter til meg selv, jeg syter til andre og jeg er så lei av å høre min egen syting nå at jeg snart kaster opp! Jeg vil være frisk!!!! Hører du!?! Dumme kroppen!

Jeg savner jobben, jeg savner Gartneren, jeg savner vennene mine og jeg savner å gjøre noe fornuftig! Jeg vil gå en tur, jeg vil dele en øl med Gartneren, jeg vil sitte på kafè med en venninne og jeg vil være på jobb!

2 kommentarer:

Sexy Sadie sa...

Det er når man er klein og ikke fungerer optimalt at man blir kjent med sin egen indre sytekjerring.

God bedring!

Anonym sa...

Om noen dager er det over.... og du er heeelt normal igjen! Basta!