fredag 13. november 2009

Fra sjukeheimen

  • Blogget, leste epost og sjekket Facebook i den kjempestygge kjolen min som ingen får se. Det slår meg at jeg kanskje bruker den for ofte når jeg vandrer naken inn på gjesterommet og henter den direkte fra tørkestativet. Stygge kjolen!
  • Vurderte å begynne vaskeseansen med å skifte på senga, men så skrev noen til meg på chatten og jeg tok meg isteden en kopp kaffe til, for det er lov når man er syk, nemlig!
  • Begynte faktisk vaskeseansen med å skifte på senga, og siden jeg husket hvor sliten jeg ble på mandag når jeg gjorde det, hadde jeg klokelig lagt inn en liten timeout når jeg var ferdig med dette. Timeout`en var imidlertid ikke nødvendig, men ganske god likevel.
  • Støvsugde hele leiligheten og lurte, mens jeg støvsugde, på om det er slik at man støver litt ekstra når man har svineinfluensaen...? Hvor kom alt dette støvet fra? Er jeg i ferd med å gå i oppløsning?
  • Vasket alt av gulv og var veldig fornøyd med meg selv!
  • Vasket badet, og alle (2) speilene i leiligheten. Fortsatt veldig fornøyd med meg selv!
  • Får krisetelefon fra Frøken Hurramegrundt som har fått Facebook-virus og spam`er alle sine venner med invitasjoner om å se porr sammen med henne. Jeg ler så jeg griner!
  • Dusjet og desinfiserte meg selv før jeg sendte melding til Gartneren om at jeg nå helt sikkert er så bra at han kan besøke meg, susse meg og kanskje pelle littegranne.
  • Gartneren biter på agnet, og jeg noterer meg bak øret at jeg må ta en overdose Cosylan i natt også så han ikke løper sin vei når jeg begynner natte-hostingen.
  • Innser at jeg skal på jobb på mandag og det kiler i magen av ren og skjær glede!
  • Ber samtlige 3 lesere merke seg at etiketten for dette innlegget er På tokt, og med dette friskmelder jeg meg selv!

Ingen kommentarer: