tirsdag 10. november 2009

Jeg fikk besøk....

... midt i hele hysteriet! Oh lykke på jord! Og ikke bare fikk jeg besøk og selskap en stakket stund her jeg ligger og er spedalsk, men besøket hadde med seg hostesaft til meg og munnbind til eventuelle andre tøffinger som var villige til å se meg ligge på sofaen som et slakt! Jeg tror ikke det blir bruk for munnbindene, men nå har jeg de i hvert fall, i tilfelle jeg kommer til det punkt at jeg akuttsavner noen her jeg ligger og forgår på sofaen. Det er utvilsomt kjedelig å ligge fastlåst på sofaen, og jeg kjenner irritasjonen over min svake kropp koke idet dagens dusj var en kraftantrengelse så stor at det bare var å legge seg å sove i 5 timer etterpå. Hva har hendt??? Hvorfor virker du ikke?????? Dumme kroppen!

Etter 2 timer med besøk er kroppen igjen kaputt og det eneste den vil er å legge seg. Jeg tror jeg kommer til å adlyde, all den tid ikke engang Facebook klarer å engasjere meg nevneverdig. Jeg skal legge meg å dagdrømme litt om Gartneren, slik at jeg kanskje ikke savner ham så veldig mye. Bare sånn at den akutte følelsen av ting jeg skulle fortalt ha, ledd med ham og gjort med ham, forsvinner...

Ingen kommentarer: