fredag 5. februar 2010

Matrikkel der og matrikkel her liksom...

Jeg er på kurs, hvor det diskuteres matrikkel og annet tøys. Skjønt tøys er det vel ikke, men når foredragsholderen er fetteren til Ole Lukkøye må det vel sies at det er en smule tørt. De (ansvarlige for Ole Lukkøye) åpnet fri bar umiddelbart etter foredraget, antagelig for å forhindre at samtlige eiendomsmeglere forlot åstedet. Det skal sies at vi eiendomsmeglere blir glad når vertskapet serverer oss en liten øl, og enda gladere blir vi når vi får enda en liten øl. Vel gjennom første øl evakuerer jeg et gode selskap og tar hotellrommet, og ikke minst badet der, i nærmere øyensyn. Jeg ifører meg min mest seriøse aftensmeglerhabitt (les: eneste aftensmeglerhabitt) og stålsetter meg for en kveld med gjengen. Jeg er mindre enn middels glad i disse kursene, men håper kvelden vil by på morsomme anektdoter istedenfor blærete overdrivelser. Kryss fingrene for meg, ullkjolen og pumpsene som skal forsere den glatte marmoren på fancy-hotellet!


PS: Den eneste vidoen på hele jutjub som tuller med eiendomsmeglere
Det burde vært flere... Spesielt med tanke på hvor morsomme vi er...!

1 kommentar:

SassyStandup sa...

HAHA.. måtte le om igjen da jeg kom til å tenke på at du har skrevet Ole Lukkøye i stedet for Jon Blund .... KNIS