onsdag 7. april 2010

Mens vi venter på våren...

Ingen får så mange blomster som meg, våger jeg å påstå, her jeg sitter med kaffen i mårningen og koser meg med blogger. Ikke bare har jeg en koselig grønn blomst som bor i den grønne krukken hvor ingenting vil bo, men jeg har også en koselig Impatiens som bor på kjøkkenbordet mitt. Jeg skylder grønne fingre og hadde vel i all hovedsak gitt opp hele blomstervaset, før Gartneren begynte å forsyne meg med kreaturer som faktisk overlever.

Nå er det egentlig ikke disse blomstene jeg snakker om når jeg forteller om alle blomstene jeg får, men derimot om meldingene fra Gartneren, hvor han gir meg alle blomstene han kan. Se bare nedenfor:



Heldig ja, jeg vet. For dagene blir både koseligere og finere når man vet at noen tenker på deg.

2 kommentarer:

SassyStandup sa...

Fine blomster! Blomster er bedre enn vatt :)

Tenkerbell sa...

Jepp, fine... Fine blomstene og fine mannen :)