torsdag 15. april 2010

NEXT!!!

Neste blogg: rosa... Neste blogg: rosa... Neste blogg: virkelig rosa til tross for voksen forfatter... Neste blogg: "På interiørfronten skjer det lite om dagen..." Neste blogg: emoblogg med filmanmeldelser, så vidt jeg kunne se i løpet av ett minutt har alle filmene fått 8/10, mulig det ikke er en karakter, men noe annet... Neste blogg: BESTEFARS VERKSTED er tittelen og jeg rekker å glede meg litt før resten av siden lastes inn. Og så viser det seg at selv om den er blå så er den rosa... Neste blogg: en familiær blogg (rosa som sådan) som antagelig bare er ment for besteforeldrene... Neste blogg: Hund og hekling med VELDIG STORE BOKSTAVER... Neste blogg: KrF-politiker-blogg, overhodet ikke rosa, og antagelig interessant dersom man er i det humøret... Neste blogg: Scrapbooking og jeg tror ikke det blir særlig mer rosa enn denne... Neste blogg: Hvit, men merkelig rosa likevel: "Jeg har dilla på mandelmelk" "Når jeg blir stor skal jeg bli som Madonna" ... Neste blogg: Å fy faen! En sånn nakenkatt! Uæææh... Neste blogg!: Cardigan og outfit-bilde... Neste blogg: Der kom jammen Hund- og hekle-damen igjen... Neste blogg: Scrap-scrap-CRAP! Neste blogg: "Idag har jeg ikke noe å blogge om". Innlegg ferdig... NEXT!: privat blogg som jeg ikke har tilgang til. Was? Jeg ikke tilgang? Hvilken tilgang? Hva skjer her? Bak den låste bloggedøren...? Åhhh... det klør i fingrene (og øynene) og jeg vil inn! Det er den andre private bloggen jeg ramler innom og jeg skulle ønske-ønske-ønske noen ville invitere meg til en privat blogg...

Etter å neste-blogget i en halvtime forstår jeg hvor jeg har brukt så lang tid på å finne alle de vakre bloggene jeg har på venstre side. Dere er sjeldne, dere og de fine bloggene deres... Så tusen hjertelig takk til hver og en av dere som sørger for at jeg ler meg gjennom morgenkaffen, dere er dyktige skribenter!

4 kommentarer:

plosiv sa...

Hehehe, been there. Hva er det med cardigans og nakenkatter?

<3 Du er finfinfin du!

Bergljot sa...

Takk i like måte, du;-)

Lina sa...

Liker du ikke hund og hekling??? Rart....

Hurra for mangfold, og din blogg som faktisk var over gjennomsnittlig ok.... ;)

Følges må!

Tenkerbell sa...

Se på det, en ny blogger med interessant og velskrevet blogg! Ahhh... nå gleder jeg meg til å lese meg gjennom arkivet i solen med en kopp kaffe :)

Ha en fabelaktig fredag!