mandag 31. mai 2010

Hodet ligger i hiet...

... men det er godt å se at jeg evner å glede meg likevel. I dag er jeg glad for:

- at jeg kom meg hjem fra jobb før solen gikk ned slik at jeg kunne klippe gresset hvor Guns`n Roses var i ferd med å rigge til konsert hvor åpningssangen var Welcome to the jungle! Selv om jeg gjerne skulle hatt de konserterende til ære for meg og arbeidsnarkomanien er jeg glad for at jeg slipper å få naboklager på jungelen.

- at kundene setter pris på meg selv om jobben tydeligvis ikke gjør det. Jeg har fått 3 tusen takk, 1 du er flink og 4 godt vi har deg til å ordne for oss. Det varmer langt inn i hiet skal jeg si dere.

- at jeg har koselige blogglesere som kommenterer. Det er nesten som å få en varm epost hver gang og jeg blir like glad. Jeg er også glad for at mange av dere blogger om deres liv slik at jeg kan le sammen med dere i dagene. Takk!

- at det ligger en liten boks med tacokjøttdeig i fryseren slik at jeg faktisk gidder å lage meg middag. Enda godt forsynet fortalte meg at det var lurt å fryse ned og at studentdagene har lært meg at fløte, taco-kjøttdeig og makaroni er fullgod middag som noe.

Nå skal jeg vaske skjettheimen (oversettelse; den skitne leiligheten min), snakkas!

2 kommentarer:

Tenkerbell sa...

Oi, det glemte jeg:
- jeg er også glad for at pc`en, som i morges bare stod og durte mens det stod FATAL SYSTEM ERROR 000000003223, i kveld virker som tiltenkt. Takk til min übertrofaste PakkeBell :)

Tenkerbell sa...

Jeg lover at du skal blitt slått av litt oftere slik at du ikke blir så sliten at du går ut i streik.