torsdag 22. juli 2010

NSB for life!

Jeg er som vanlig tidlig ute og kan smykke meg med at jeg faktisk rakk flyet! Dette er derimot ikke NSBs fortjeneste etter å ha blitt pakket med på tog, buss og så tog igjen, bare for å erklæres at toget, tog 2, var forsinket og når det endelig kom måtte vi vente på flere busser.

Kjære Norske StatsBaner, dersom jeg hadde ville tilbringe størstedelen av turen til Gardermoen på en svett buss hadde jeg bestilt bussbillett istedenfor togbillett. Jeg har forståelse for at det kan skje ting med både tog, mannskap og skinner, men dette var Buss for Tog som har vært planlagt i ett (!) år. Siden du, ja du NSB, valgte å ikke gi beskjed om dette når jeg bestilte billett på mandag kan jeg ærbødig love deg at dette er siste gang jeg skal reise med deg. Du tror jeg tuller hva? Eller at jeg glemmer det i løpet av noen måneder? Da vil jeg informere deg om at jeg ikke har satt mine bein på Skeidar på 8 år, etter å ha hatt en usedvanlig dårlig service-opplevelse med 2 av deres ansatte. Dette til tross for at jeg har trengt ting fra Skeidar, til tross for at de har fine ting på Skeidar og til og med til tross for at de er min nærmeste møbelbutikk. Jeg setter meg isteden i bilen og kjører en time til Ikea. Så NSB; dett var dett som Fleksnes ville sagt eller SNAKKAS som jeg pleier å si! 

Ps: Vil noen hente meg på Gardermoen på mandags kveld?
Jeg kan nemlig ikke lese bussruter i det hele tatt... Æsjaaaa...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tulle-stabeist-kjærringa! ;) Jeg har heller aldri gått flere ganger på FIX Sem, pga elendig service for tre år siden, selv om det før var nærmest og billigst, men kjørte heller langt pokker i vold. Men det går jo an å bruke andre butikker i kjeden... Jeg mener... det er mye fint på andre Skeidarbutikker...eller? Jeg foreslår et avisinnlegg der du utøser din frustrasjon, sorg, sinne, dyyype fortvilelse, avsky, trangsynthet, åpne perspektiv, kjærlighet, og synet på krig og fred og sånn, for deretter å kjefte NSB huden full!! Seh det hadde vært noe det!