onsdag 14. juli 2010

Ondt blod...

… En av leietagerne mine vil ikke at det skal være ondt blod mellom oss, noe det for øvrig heller ikke er, for jeg bare forklarte rolig at han ikke kan banne så mye til meg for da vil jeg ikke snakke med ham. Når han ringte tilbake og sa unnskyld var alt helt i orden. Likevel vet jeg ikke om jeg vil være med på at det var ondt blod mellom oss den halvtimen mellom telefonsamtale 1 og telefonsamtale 2. Jeg fortsatte med mitt, og det antar jeg at han også gjorde, før vi igjen snakket sammen og alt, som sagt, var helt i orden.


Jeg vil legge til at det var koselig at han ringte og sa unnskyld, for det er det de færreste som gjør. Det er visst helt i orden å skjelle ut eiendomsmegleren sin og det er helt i orden å ringe henne sent på kvelden eller midt på natten for den saks skyld. Man kan også ringe henne når hun spiser, sitter på do eller er sammen med venner i helgene. Dersom hun ikke tar telefonen er det bare å fortsette å ringe til hun gjør det, for som vi alle vet; eiendomsmeglere trenger verken sove, kose seg med venner, spise eller gå på do…

Og med dette takker jeg for meg for nuh, og legger inn følgende melding på telefonsvareren:
Hei, du er kommet til Tenkerbell mäkleraffär, jeg har dratt på fyyyylla, så bare legg igjen beskjed:)

1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ondt blod er jo kraftig kost...om han fikk dårlig samvittighet var det jo stort av han å ringe og be om unnskyld, synes jeg. Grattis med nye støvler, har akkurat kjøpt like til seksåringen. ☺