lørdag 13. november 2010

Planlegg, iverksett, bli ferdig!

Nå skal jeg ikke skryte på meg at jeg har planlagt, for det har jeg virkelig ikke, i hvert fall ikke utover at jeg hadde satt av helgen til å pakke ned leiligheten. Når man så er hjemme fra jobb i 6-tiden forventer man egentlig ikke at man skal ha energi til å gjøre noe særlig, for fredagen var lang (og fin). På tross av dette kan jeg (ja, bare bøy dere i støvet, det er jammen meg nok å ta av her!) skryte på meg å ha pakket ned hele leiligheten på 5 timer (uten større skader enn en blå-tå etter et uhell med en flaske Jack Daniels og et (muligens livstruende) papirkutt på venstre pekefinger).


Med unntak av det som står stablet på kjøkkenbenken, i oppvaskmaskinen, i sofaen og på nederste hylle i klesskapet (sko, selvsagt), som jeg etter nøye beregning har kommet frem til at jeg mangler 5 pappesker for å få kjørt i mål, er leiligheten signed, sealed og på tirsdag delivered. Som sagt hadde jeg satt av hele helgen, så nå er jeg litt rådvill... Siden alt er pakket bortsett fra en koffert med 5 dager klær og toalettsaker akter jeg å begi meg til Gartnerens residens og forbli der til den store flyttedagen på tirsdag. Det blir som en liten ferie dette, og jeg akter å dra meg på sofaen hans mens jeg roper på servering og zapper på fjernsynet. Hohoho, for en luksus!

Når det er sagt er det vel ikke umulig at jeg drar på jobb i løpet av helgen, slik at man får unnagjort et par æsjeoppgaver før mandag. Helg er uansett fint og mandag er bæsj, så da kan det være greit å unnagjøre æsj mens det er koselig for så å forsøke å ha en trivelig mandag! (Gann litt da, godtfolk!)

1 kommentar:

frk. Figenschou sa...

gannegannegandabæ! fortjent!