onsdag 15. desember 2010

Asus in my heart

De siste ukene har jeg vært nødt til å leve gjennom en rekke håndverkere, leverandører og annet rask som er kronisk forsinkede eller som rett og slett ikke kommer i det hele tatt og jeg er så lei! Asus, derimot, har vist seg som den ypperste servicebedriften jeg noensinne har vært borti!

Se så liten og søt jeg er da
Min bittelille Asus Eee bestemte seg her en dag i oktober for at den ikke ville være på internett mer og det kan jo slike små kåmpjutere gjøre fra tid til annen, uten at man dermed kan ta dem med utenfor å skyte dem av den grunn. Jeg ringte isteden til kundeservice og ba om hjelp, noe jeg også fikk fra en hyggelig danske. Forsynet vil dessverre ha det slik at jeg ikke forstår et eneste kvidder (eller kvekk om du vil) av dansk, så vi ble enig om (tror jeg) at bittelille Eee måtte sendes til hospitalet. Jeg får et par minutter etterpå epost fra danskemannen om at for de av kundene som bor i Oslo-området vil pc`en bli hentet og for resten av landet vil det bli tilsendt en sende-lapp som man kan klistre på pappesken med pc`en inni. Jeg venter tålmodig på hentelapp (for Tønsberg kan vel strengt tatt ikke sies å være i Oslo-området, hva?), og før jeg vet ordet av det ringer en hyggelig mann og lurer på hvor han skal hente pc`en min? Skal du hente den? I Tønsberg? Jajamen, det skulle mannen og jeg er allerede udelt imponert av Asus. Men det blir bedre, for hør bare nuh:

Mannen henter pc`en og jeg får ny epost fra mitt elskede Asus hvor de gir meg en link så jeg kan følge Eee`ens ferd på hospitalet. Og jeg har fulgt med og vært så glad fordi det så ut til å gå fremover. På morgenen i dag stod det plutselig at den var sendt fra hospitalet og jeg gledet meg umiddelbart til å finne hentelappen i postkassen min. Jeg rakk imidlertid aldri å få hentelapp for nettopp ringte hyggelige hentemannen og lurte på hvor han skulle levere den friske bittelille Eee`en min.

Fantastisk service!!!

1 kommentar:

NewLifeOfM sa...

Helt korrekt:)Endelig skal jeg nyte livet med god samvittighet, slippe å tenke så mye og bare gjøre det:)Livet er herlig!