tirsdag 14. desember 2010

Dag 1; Tenkerbell slapper av

Da har jeg gått tur til jobben, fordelt mine oppgaver ut over de stakkars kollegaene mine og så blitt kjørt hjem igjen, siden jeg insisterte på å ta med meg kåmpjuteren min slik at jeg kan holde et halvt øye på mailboksen. (Ja, jeg slapper av!) Så når jeg kom hjem fyrte jeg opp i ovnen, ryddet 9 skjerf og en god del votter som mangler maken ut av den midterste skuffen på kommoden slik at Gartneren kan få en egen skuff og så skrudde jeg på kåmpjuteren, bare for å se om det er noe nytt. Noe det imidlertid ikke er...

Jeg er ikke trøtt, selv om doktoren insisterte på at det kom jeg til å bli av medisinene, så jeg koker meg en kopp kaffe og blar gjennom et par nyoppdaterte blogger (se, nå skal det bli kommentering det står respekt av en periode her!) Jeg har 4 og en halv time å kverke før det i det hele tatt begynner å bli i nærheten av å forvente Gartneren hjem. I går ventet og ventet jeg, og idet han kom hjem var jeg blitt så trøtt av medisinene at jeg hadde sovnet. Jada, gøy for ham og gøy for meg! (Jajaja, jeg slapper av!)

I løpet av de 4 og en halv (!) timene jeg har til rådighet skal jeg gå tur til butikken og handle middag, for så å få kreert den en eller annen gang etter det igjen. På veien til butikken skal jeg også handle mat til Djårtsjh. Hmmm... Kanskje jeg skal vaske terrariet hans? Ikke se sånn på meg, man slapper av når man vasker terrarier, allright???

Ps: Når jeg hadde spasert tur til jobben i dag hadde en kunde vært innom med blomst til meg, for å takke for hjelpen i 2010 og ønske meg en riktig god jul. Jeg ble veldig glad, men konstaterer at selv om medisinene ikke gjør meg synlig trøtt gjør de meg lettrørt, for jeg fikk tårer i øynene og holdt på å begynne å grine. Gratulerer med dagen her!

Ingen kommentarer: