onsdag 8. desember 2010

Oppvaskmaskinen...

... er like syk som compjuterne mine er, forskjellen består i at pc`ene må leveres på gitt sted for å friskmeldes og oppvaskmaskinen kommer det noen og friskmelder. Og det er nettopp i friskmeldingen problemet ligger, eller snarere i hvitevaredoktoren som skal reparere ham (oppvaskmaskinen altså). Jeg har hatt følgende telefonsamtale ikke mindre enn 3 ganger med dette mennesket nå:
- Hei, ja, du har problemer med en oppvaskmaskin?
- Ja, stemmer, når har du anledning til å komme å kikke på den?
- Tjaaaaaa, ikke før mandag.
- Mandag er fint, når da?
- Nei, det vet jeg ikke før på mandag, så du må ringe på morgenen og sjekke.
(Tenker meninnstinnisvarteda!)
- Ehhhm, javel.

Så jeg ringte og han sa mellom 10 og 11 og så kom han 12 og jeg er rasende!!! For selv om oppvaskmaskinen min er syk har jeg andre ting å gjøre enn å sitte standby å vente på doktoren. Jeg lurer på om jeg kan fakturere han for min bortkastede tid...?

Ingen kommentarer: