mandag 14. februar 2011

Til valentindagen fikk jeg...

... en dundrende klump i venstre skulder som gjør at skulderen gjør sitt ytterste på å flytte nærmere venstre øre (enda godt det ikke er høyre øre den har en forkjærlighet for). Jeg ser ut som en Quasimodo light og syns veldig synd på meg selv.

Det er ikke Gartneren som har gitt meg verken skulderen eller klumpen, for skulderen har jeg fått i arv hos mine foreldre og klumpen antar jeg det er været som har gitt meg. Jeg vurderer å sende den i retur til Kristen Gislefoss, men han er vel kanskje ikke helt rette adressat. Dessverre innser jeg at han er den beste jeg har, da det ikke fulgte angreskjema med klumpen. 

Møkkadag, møkkavær og bais!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg skal snakke med Gisle Foss og de andre Kristne... og spørre pent om de ikke kan ta klumpen din tilbake. Om ikke det går, ønsker jeg deg en fin valentinsdag og forsøker herved å overføre noe av den mørke sjokoladekaken min til trøst... telepatisk over Oslofjorden... merker du noe nå? Hold fatet klart ... jeg tror jeg får det til nå...