torsdag 24. mars 2011

I natt...

... drømte jeg at en venninne masakrerte 4 mennesker inne på hybelhuset vi bodde på. Jeg stod ganske så engstelig å så på mens hun holdt på og når hun var ferdig gjemte hun dem under dynene i senga før hun proklamerte; ” Nå tenker jeg Gartneren blir overrasket!” Hvorpå jeg svarte et enkelt; ”Ehhh, ja…” og våknet.

Drømmetydning anyone?

Bortsett fra det hadde jeg en fabelaktig dag i går som ble elegant avsluttet ved å komme hjem til en Gartner som hadde laget andeconfit (mmmmmh) og kjøpt 4.sesong av Mad Men. For en lykke :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

En fantastisk drøm. Du er klar for å ta frem noen nye sider i deg selv (kanskje 4 ulike fragmenter eller 4 tallet kan ha annen betydning for deg) som du ikke har latt komme frem ennå. Tradisjonelt står 4 tallet for stabile strukturer som feks et hjem, men her skal du se på følelsen i drømmen først og fremst. Noe som er gjemt under dyna og som blir "tatt rotta på", har ikke nødvendigvis noe med seng- å gjøre, men heller noe som har ligget i søvn/dvale? Friskt mot, dette er en flott drøm med kraft i.

Og ps, venninna di i drømmen er høyst sannsynlig sider ved deg selv som evner å skape utvikling og forandring. Du er ikke morderisk på annet enn stagnasjonen.

Tenkerbell sa...

Hmmm, forandring = bra! Og hvis det er slik at det er jeg selv som skaper forandring er det faktisk enda bedre :) Jeg liker når du plukker i hodet mitt og forklarer at det aldeles ikke er skummelt at Monika masakrerer mennesker.
Takk for hjelpen :)

Anonym sa...

Hehe, søta.

frk. Figenschou sa...

fikk bare så lyst å kommentere, men slår jo ikke webtussa på denne. fanes.

Tenkerbell sa...

Kommentar e kommentar, å æ får jammen mæ ikke så mange at æ forsmår nån ;)