tirsdag 5. april 2011

Og vårtegnene står i kø

Jeg har fått årets første rotte, altså et vårtegn bedre enn noe annet! Mine 3 staute leietagere tilbragte kvelden foran tv`en hvorpå rottus norvegicus bestemte seg for å ta en runde over stuegulvet; morsomt!

Når jeg snakket med min venn skadedyrbekjemperen og forklarte at vi har sett en rotte på eiendommen og at når man ser en er det antagelig flere svarte han at tja, det var jo ikke sikkert, hvor var rotten, i hagen? Nei, i stua, svarer jeg hvorpå han responderer uffda og legger til at han drar dit med det samme.

Jepp, folkens, nå er våren ankommet :)

Og i går var jeg og Gartneren på årets første sykkeltur. Gartneren ler av at jeg fortsatt er så glad i sykkelen min at jeg smiler konstant mens jeg sykler! Tøffe sykkelen min :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

HVA? Vill rotte på stuen!!! Ikke rart du har kikhoste jente... Hadde du bodd i bergen hadde du sikkert fått svartedauen! Gud forbarme seg over Tunsberget. Amen.

Tenkerbell sa...

Rotta er nå slått ihjel (sitat skadedyrbekjemperen) og de staute leietagerne kan igjen kose seg foran tv uten forstyrrelser. Det er det jeg alltid har sagt; tv er roten til alt ondt! Hadde ikke de sett tv hadde de heller ikke sett rotta og den kunne fortsatt levd happy days i det lille huset i Åsgårdstrand. Tenk på mammaen og pappaen til rotta som venter forgjeves på nytt fra sin byfarende sønn... Nei, dette ble triste greier du, bare å få slått av fjernsynet før det krever flere liv...