torsdag 4. juni 2009

Ahhhhhh...

Jeg, arbeidsnarkomane Tenkerbell, har lagt inn bortemelding på telefonsvareren, fraværsmail på eposten og slått av blåtannen som bor i øret. Jeg har offisielt ferie og så snart bekymringsklumpen i magen forsvinner klarer jeg sikkert å nyte den også. Dagen har gått i en sus, og jeg har sikkert glemt noe som kommer til å volde meg uante bekymringer på den 4 timer lange flyturen i morgen. Jeg sier til meg selv at mine kollegaer er flinke mennesker som kommer til å ta godt vare på kundene mine. Jeg sier til meg selv at en uke er skrekkelig kort tid, og at normale mennesker har ofte mer enn en uke ferie. Jeg forsøker å si til meg selv at jeg bare skal slappe av. Jeg hører imidlertid ikke etter når jeg selv snakker, så derfor regner jeg med at klumpen forblir fast i magen frem til i morgen, når vi har solidaritetsdrukket bort Prinsesse SuperVeros flyskrekk! Rett før jeg dro ut blåtannen ringte det en kunde med en vannlekkasje og det kostet meg uante krefter å be kunden om å ringe min kollega, men jeg innser jo at jeg ikke får bestilt rørlegger fra internasjonalt luftrom. Jeg skulle aldri tatt telefonen... Jeg tror jeg sender kollegaen min en melding og ber henne si fra til meg så snart det er ordnet. Ja, det gjør jeg! Sånn, litt bedre... Jeg returnerer fra det store utlandet om en uke, og jeg gleder meg allerede til mandag på jobb. Jeg har mer enn fullbooket kalenderen, med signeringer, kontraktsmøter og visninger. Hvis lykken står meg bi holder forspranget jeg har skaffet meg i månedskonkurransen frem til mandag, og da drar jeg igjen i fra de andre.
Hasta luego til dere og Hola til paraplydrinkene!

Ingen kommentarer: