lørdag 17. oktober 2009

Drømmer-drømte-har drømt...

... at den ene fortannen min falt ut. Ikke sånn å forstå at den faktisk ramlet helt ut, men den var definitivt på vei et eller annet sted all den tid jeg så store deler av roten. Jeg er imidlertid min fars datter, også i drømme, og puffet den resolutt på plass mens jeg fortsatte med mitt! Siden motivasjonen min har forsvunnet bruker jeg et par minutter på å google frem en drømmetydning og får følgende resultat:
Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på.
Hmmm.... Vet ikke helt om jeg har lyst til å tro på denne tolkningen...  Jeg velger isteden å google enda en gang:
Dreams of teeth falling out are common. Often these dreams reflect concerns over our physical appearance, as our smile is one of the first things people notice when they meet us.
Se det ja, amerikanere har litt mer konkrete tydninger å by på. Bekymring om utseende, jaha, det er vel ikke umulig... Men mer enn å bekymre meg for utseendet mitt kan jeg garantere at jeg er engstelig for at jeg ikke klarer å motivere meg til å gjøre noe med jobben jeg har foran meg akkurat nå. Jeg antar at dette kommer til å resultere i at nattens mareritt er at jeg blir forfulgt av vekselvis Kredittilsynet og oppdragsjounaler. Fysj og fy!

1 kommentar:

Anonym sa...

Goede informatie, Best post nuttig, Bedankt voor het aandeel this.I terug zullen komen om meer te lezen.