lørdag 17. oktober 2009

Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne!

Motivasjonen min har rømt! Med det resultat at jeg nå har tilbragt en stor del av formiddagen foran pc`en mens jeg fortvilet leter etter noe som kan fordrive tiden... Jeg har lett i stua (til og med under sofaen hvor hybelkaninene bor), i kjøkkenskapet (hvor ingenting bor), på soverommet (der Maryan Keyes roper fortvilt på at jeg skal holde henne med selskap), og i dusjen, hvor jeg lette så lenge at varmtvannstanken ble tom. Niks, den er intet sted!

Snart, om bare en kaffekopp eller to, skal jeg traske bort og hente gresshopper til min eminente samboer og på veien lover jeg å holde et solid øye etter motivasjonen, for det er mulig den falt av på hjørnet når jeg kom hjem i går kveld! Hvis alt slår feil og jeg mot formodning ikke finner den, satser jeg alt på at tidspresset likevel klarer å dra prosjektet i land.

Ingen kommentarer: