søndag 18. oktober 2009

Hvilken dag er det i dag?

Oh-oh-oh, jeg vet: søndag!!! Motivasjonen holdt helt til mål og jeg klarte å dra meg gjennom både journaler og sjekklister. Ikke desto mindre sovnet jeg på sofaen når jeg var ferdig og hadde mareritt om Kredittilsynet med seksuelle undertoner, og jeg er usikker på om jeg er overarbeidet eller seksuelt frustrert...
Ikke før hadde jeg kommet meg ut av koma-marerittet, før vaskedamen gjorde sin formidable entrè! På med No doubt og mens Gwen Stefani ljomet at hun er bare ei tjei vasket jeg så det skvatt rundt meg. Og så på en søndag da... Vaskedamen pleier ikke å våkne før mandags morgen eller mandags kveld etter jobb. Ingenting er som å vaske dumme mandagskunder ut av systemet mens Antinowhere league holder meg med selskap! Nuvel, i morgen blir ikke det nødvendig siden jeg fikk det ut av systemet i dag og jeg kan legge opp til en koselig kveld når jeg er ferdig på jobb.
Resten av denne flotte søndagen skal jeg ha ordentlig helg og benke meg ned i sengen, med rene sengeklær, og se en film. En hvilken som helst film og dette bare fordi I`m worth it!

6 kommentarer:

Sexy Sadie sa...

Så hva eksagt er det du drømmer seksuelt om kredittilsynet da?

Ganske godt gjort egentlig. Se på det som en hyllest til din fantasi, du.

Tenkerbell sa...

Jeg tror vi skal la detaljene fortsette å bo i hodet, all den tid representanter for Kredittilsynet er mye mer skummel enn pirrende!
For øvrig ønsker jeg meg en annen drøm til kvelds!

Anonym sa...

Tenker kredittilsynet skal være takknemlig for at det fikk bli med i drømmen din. Det får da være grenser for mye som skal granskes og ettersees...

Tenkerbell sa...

Jeg vet, tanken er skremmende, selv om jeg faktisk driver en meget eksklusiv bar og bordell ;)

Anonym sa...

Hohoho! Den var bra! Det som skjer i Det Hvite Hus, er utvilsomt ekslusivt. Eksportøl og ekslusive gjester..

Tenkerbell sa...

Faktisk så eksklusivt at det per dags dato kun er en kunde der;)