fredag 30. oktober 2009

Jeg har ett ledig sekund!

Nuvel, det var bent ut ljug for jeg har faktisk mer enn et sekund her jeg koser meg med kaffe på morningen. Uken har flydd, jeg har flydd, eiendommene har flydd og i går når jeg var på kjøpesenteret (å grøss og gru, jeg vet, men det var i aller høyeste grad påkrevd all den tid jeg måtte rigge ferdig kostyme til helgen) var jeg overbevist om at det var mandag. Jeg tror dette tyder på at hodet mitt ikke egentlig er ferdig med alt det skulle gjort denne uken. Jeg var også på butikken i går, litt forfjamset og lei av kjøpesenteret, og visste det var noe jeg manglet, noe viktig! Tenke-tenke-tenke................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................kanskje det var kaffe som manglet...? Så jeg kjøpte kaffe og spaserte fornøyd hjem bare for å oppdage at det faktisk var dopapir som var den manglende biten av husholdningen. Jaja, så var det bare å frakte serviettholderen inn på do igjen og håpe at jeg husker å kjøpe dopapir i ettermiddag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe! Å komme hjem med feil vare av "hva-var-det-nå-jeg-skulle-huske-av-de-vanlige-husholdningsartiklene-igjen.." lyder meeeget kjent. Burde ikke butikkpersonalet ha hjulpet oss med å huske hva vi trenger? Hva med å ansette synske kassadamer som kan fortelle oss hva vi har glemt. Det ville være noe til forsyn av ICA, REMA og alle de andre barna i Bakkebygrenda...

Sexy Sadie sa...

Er det i morgen du skal være Betty?

Bare rolig i helgen. Det ska bli bra.

Anonym sa...

Hallo.... bloggdame... jeg har leseabstinenser! Skriv jente, skriv! Flere dager siden sist... tenker du ikke på ...på meg... er det bare jeg som gjør det eller???

Tenkerbell sa...

I`m back! Worse than ever!!!