torsdag 8. oktober 2009

Kvelden...

... uten planer forløp som følger:
vel hjemme, dusje, på med pysjen, gløtte innom Facebook, innom bloggene mine, blogge litt selv, lage omelett (som ble helt forj... salt, fysjom!), innom Sonitus i jakten på flere gode blogger, gløtte på Facebook igjen (selv om det sjelden forekommer noe virkelig interessant der), sende melding til Gartneren (siden jeg uansett tenker på ham med jevne mellomrom gjennom kveldens gjøremål), drikker uante mengder vann, bestemmer meg så for å gi meg i kast med siste tredjedel av Jeffrey Deaver slik at jeg kan begynne på Maryan Keyes-romanen som roper i bokhylla.

En fin kveld for slitne eiendomsmeglerinner!

1 kommentar:

Tenkerbell sa...

JEG VASKET KLÆR!!!! Ja, nettopp, jeg gjorde også noe fornuftig! Og nå skal jeg jammen meg sørge for å henge dem til tørk også! Det er husmoren sin tenker jeg :)