torsdag 22. oktober 2009

Løp for livet!!!

Jeg er nesten fristet til å si at jeg er litt sliten, men det er jeg jo selvsagt ikke. Derimot registrerer jeg at jeg i morges følte meg bakfull, selv om jeg ikke har drukket noe på godt over en uke, og kvelden i går ble tilbragt med jobb og rydding av klesskap. Det er dårlig gjort av kroppen min å late som om den er fyllesyk, når jeg ikke har fått foranstående kvelds moro med på kjøpet og jeg legger herved inn en klage, mens jeg fyller kroppen med vann.

Snart, ganske så snart, ankommer Gartneren moderlandet igjen og jeg kan se frem til en fabelaktig unnskyldning til å dra fra jobb i anstendig tid og faktisk foreta meg koselige ting på kveldene igjen. Det blir fint, og jeg gleder meg veldig.

5 kommentarer:

Sexy Sadie sa...

Du må da huske på å drikke vann inni mellom. Blir man dehydrert så kommer fyllesjuksymptomene med en gang. Og det uten og ha vært i nærheten av vinddunken en gang.

Blodig urettferdig, men slik er kroppen innrettet.

Tenkerbell sa...

Dumme kroppen...

Sexy Sadie sa...

Du, vannflaske sånn like i nærheten er en ganske fin greie, altså.;)

Tenkerbell sa...

Ja, jeg tror deg og lover å følge rådet slavisk:)

Sexy Sadie sa...

Høres bra ut, kjøp en sånn flaske med tut og som du kan fylle vann på etter at du har drukket opp kjøpevannet.

De er geniale.