tirsdag 22. desember 2009

Jeg er uforskammet solbrent!

I dag har vaeret vaert upaaklagelig, og i dag var selvsagt dagen hvor europungen trengte paafyll. Jeg starter etter frokost med godt mot, for jeg husker da virkelig at det var en minibank rett borte ved rundkjoeringen. Den virker ikke... Jeg fortsetter, med litt mindre godt mot og litt mer svett, mot minibanken som jeg tror ligger ved minisenteret. Joda, jeg husker rett, men den virker heller ikke... Men det var da som bare svarte med meg og disse spanske minibankene. (Jeg hadde en lignende desperat episode i Lloret de Mar for et par aar siden.) Javel da, pungen maa uansett ha paafyll, saa jeg trasker, svett og sur, videre i jakten paa en som faktisk virker mens jeg lurer paa om Spania kan ha gaatt konkurs mens jeg laa og slumret paa morgenen. 7 minibanker og, i foelge kartet, 4 km senere finner jeg endelig en som faktisk baade har penger og virker! Halleluja, det er et mirakel, tenker jeg foer jeg trasker de 4 kilometrene tilbake og legger meg ved bassenget og tjukker meg. Jeg tok nok ikke skade av den knappe milen med spasering, og det foeltes ekstra velfortjent ved bassenget i dag.

Naa er jeg solbrent!

Ingen kommentarer: