onsdag 30. desember 2009

Sinna, nei...

... å langt derifra! Men ikke desto mindre må jeg vel innrømme at jeg kanskje hisset meg littegranne opp idet leietageren ringte meg:

- Du, jag hinnar inte avtalen klokken 15.00.
- Vel, det må du, for jeg skal reise bort og det er uaktuelt å utsette det.
- Jag kommer inte fra på jobbet, og jag kan inte komma.
- (Antydning til heving av stemmen.) Du MÅ komme nå, vi har en avtale og jeg har IKKE anledning til å utsette den.
- Är det bara ni som skal bestemme? Hva med mig?
- DU HAR IKKE BETALT HUSLEIEN DE SISTE TRE MÅNEDENE!!!!! DA FÅR MAN IKKE BESTEMME!!!!! INGENTING!!!!!
- Okei...


Men jeg er helt rolig nå altså, så rolig som skjæra på tunet, helt sant!

3 kommentarer:

Plosiv sa...

Dont mess with Tenkerbell! Skjønner at du ble sinna. Håper det gikk i orden.:) Håper nyttårshelga di blir grisefin!!:):)

Sexy Sadie sa...

Helt utrolig mange som gir blanke i å betale husleia fot tiden. Det blir bare fler og fler av dem. Jeg kjenner 2-5 stk og de skylder alle sammen på teite husverter som ikke fortjener pengene sine. 4

(Det betales heller ikke barnehage eller nettleie, så de er uten strøm også...)

Jeg har meg noen fauker med min jeg også, men skal jeg få medhold i resten som vi er uenig om, så må jo pengene være på kontoen den 1 hver mnd.

Det sier seg selv.

Sexy Sadie sa...

Altså, ildergreien er meg.

SS