lørdag 2. januar 2010

Jeg fant, jeg fant!

  • Jeg fant en hytte som var forbausende lik den min bror hadde og jeg har kost meg med vedovn, kortspill, utedo og våtservietter, selv om jeg gremmes av at jeg tapte runden med kinasjakk. (Jeg er en så usedvanlig dårlig taper at det er skummelt!)
  • Jeg fant ut at 20 minusgrader ikke virker så bitende kaldt når man har brukt 109 kroner på å kjøpe denne fabelaktige kuldekrem, så fra nå av skal jeg alltid gå rundt med et skimrende lag av den i ansiktet. (I hvert fall til jeg finner ut om det er den som er ansvarlig for monsterkvisen som vokser ut på haken...)
  • Jeg fant også ut at denne Gartneren faktisk fungerer som selskap i 2 døgn med bare oss, for han kan kose seg i roen og være stille. Nevnte jeg at jeg klarer å være stille i hans selskap? Det er noe helt eget når man finner noen man bare kan være stille med uten å føle at det er pinlig stille.
  • Jeg fant fred, stillhet og ro i fjellet. (Selv om det var rart å være på en vinterhytte hvor det faktisk var trær, oppvokst i ishavet som man er. Der har vi har ikke sånn luksus som trær, bare vakre lange horisonter med snø og hav... Savner litt...)
  • Jeg fant ut at 2009 har vært et flott år, og jeg ville ikke vært det foruten!
  • Jeg fant også dette fabelaktige bildet som dere kan kose dere med i lørdagen :)

1 kommentar:

Sexy Sadie sa...

He, he, he. Våtservietter er ett muste på en sånn tur.