torsdag 7. januar 2010

Ventre rumpeball...

... er bånntæla, men jeg satser hele snickersen på at dette kan utbedres ved hjelp av en varm dusj og litt kokvarm toddi. Dagen er tilbragt på kontoret hvor vi hadde 15 grader og frossent vann, noe som førte til at jeg ikke fikk kaffe! (Men siden doen heller ikke fungerte optimalt var vel egentlig det helt i orden.)
Heidundrende dag med 3 eiendommer med fryste rør og en helsikkes masse telefoner vedrørende fyring og varmepumper, men jeg er ved godt mot, for nå får vi i hvert fall byttet ut gamle rør. Viktig å se det positive i ting når fingertuppene ikke har følt tastaturet siden klokken 09.30, selv om de har skrevet ganske mye logg likevel. Jeg tok meg selv i å si til en meget utålmodig kunde i dag: "Ja, jeg forstår at du fryser, alle fryser, det er ikke et lokalt lavtrykk over akkurat ditt hus!" Så lo vi litt av det mens jeg igjen slo opp en rørlegger og lurte på om det er noen mulighet for at de sender ut julegave på etterskudd til deres desidert mest hengivne kunde; meg! I tilfelle vil jeg legge inn ønske om at denne julegaven består av 1 stk lekkert ulltøy som jeg kan spasere rundt i istedenfor denne dressen. Sendes sporenstraks til det hvite hus; mange takk!

Ingen kommentarer: