fredag 8. januar 2010

Det ringer i ørene...

... noe som i og for seg ikke er spesielt merkelig all den tid jeg ser av loggen på telefonen av jeg har ringt 32 samtaler i dag og tatt i mot 47 av varierende vinterorientert art. Nå er jeg ferdigsnakket... Helt ferdigsnakket...

I hvert fall helt til jeg kommer meg i dusjen for så å spasere den knappe kilometeren til den vakre Gartners residens. Dagen har vært fylt med morsomme episoder og jeg har virkelig lagt meg i selen for å skrive de beste bak øret slik at jeg kan gjenfortelle dem til ham. Det er visst blitt slik at han bor i hodet, for jeg tenker på han når det skjer morsomme ting, slik at jeg husker å gjenfortelle dem i latteren. Vi har hørt så mye på radio at han har mange (veldig mange!) sanger som får meg til å smile når de kommer igjen, i P4s tilfelle ca. 5 ganger per dag. Når jeg går tur tenker jeg også på ham, for Tønsberg er ikke større enn at vi har gått rundene mine flere ganger sammen.

Så sånn var det, han har flyttet inn i det kaotiske hode. Skal tro om han har husket å sende flyttemelding...?

1 kommentar:

Sexy Sadie sa...

Kan ikke vi andre få høre de her morsomme historiene da?