torsdag 7. januar 2010

Streik og streik, Fru Blom

Sier ordtaket jeg aldri har skjønt et fnugg av, så hvis noen vil forklare dette til meg blir jeg glad. Men altså, streiken er avblåst, for den vakre Gartner har invitert meg ut på spasertur i snekovet, med påfølgende tur på kose-plassen hvor det vanker en øl på fine fruer. Det er enda godt jeg har anskaffet meg en slik kjekk en mann som forstår at små hyperaktive (og ikke minst varme) frøkner liker å være utendørs i vinteren. Og så litt innendørs da...

Ha en flottende kveld!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sjekk Alex Brinchmann (Wikipedia)og lystspillet 'karusell' jadda...uttrykket brukes for å moderere en påstand... Unnskyld for at du vekket mikroetterforsker Lille-sprø's ordtøkjefanatisme...
Ha en sval kveld.

Tenkerbell sa...

Fabelaktig å ha en slik Lillesprø i sin nærhet, for nå skal jeg slå om meg med denne kunnskapen for noen og enhver. For øvrig lurer jeg på om ikke dette kan være et godt og vanskelig spørsmål til quiz`n vi skal lage om en måneds tid:) Takker og bukker!