torsdag 25. februar 2010

2-1 til meg!

Jeg sitter på jobb, kikker i innboksen og konstaterer fornøyd at den inngrodde vestlending fortsatt ikke har svart på eposet (ja, epos, ikke epost) jeg sendte ham i formiddag! Jeg vinner!!! Enda godt man har evnen til å munndiarè like godt skriftlig som muntlig, for med ondt skal ondt fordrives.

Dagens dag er bedre enn gårsdagens dag, og nå skal jeg snart ta med meg champagneflasken jeg fikk fra fornøyd kunde i dag og vandre hjem for torsdagsvasken (av leiligheten, dumma, ikke meg selv, jeg dusjer hver dag.). Det skal sies at champagne ikke er det det går mest av i det Tenkerbellske hjem, da det fortsatt står en 4 måneder gammel champagneflaske i kjøleskapet, som jeg og Gartneren har dratt med oss fra min leilighet til hans leilighet, tilbake til min leilighet, til Kragerø, til min leilighet, tilbake til hans leilighet, til Blefjell, til hans leilighet og nå altså tilbake til min leilighet. Dette begynner å bli en meget bereist champagne, og jeg lurer på om vi noen gang får drukket den.

Jeg skal lage meg en anledning der champagne passer seg, ganske så snart! Siden jeg nå har to flasker kan jeg til og med lage en anledning der det er flere enn meg tilstede; moro!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Reisechampagne? Kan de legges sammen og puttes i håndvesken. (den lille)

Tenkerbell sa...

Den lille champagnen eller den lille håndvesken? Jeg har ikke liten håndveske, jeg har en havresekk hvor anarkiet råder, men ikke desto mindre er den ene champagneflasken for stor for den:) Lykke!

Tante Grønn sa...

Det er alltid en god anledning for champagne. I et kollektiv jeg bodde i hadde vi en periode med mandagssjampis. Det spritet jo opp enhver grå mandag :)
Det ligger forresten en pris til deg inne hos meg.