tirsdag 30. mars 2010

Løpetid...?

Jeg har løpedag i dag, noe som var uungåelig siden Myndighetene, Jesus og Kristin Halvorsen har insistert på å legge påsken midt i månedslutt. Påsken gjør at jeg må klemme 5 dager med full overtid inn i 3 dager med enda mer overtid. Det går, men det føles som om jeg legger puslespill idet jeg snekrer sammen kalenderen.
Dagen har imidlertid vist seg å være på min side, for etter avtale nummer 4 rekker jeg å snekre sammen et innlegg, mens jeg puster ut og gjør meg klar til etappe nummer 3.

Jeg ringte en interessent tidligere idag og lurte på om han ville komme på visning i dag klokken 20.30? Tja... Han syns kanskje det var litt sent... Javel, hva med klokken 08.00 i morgen. Tja... Han syns kanskje det var litt tidlig... (Men herremann da!) Vi ble enige om 09.00, og så får heller jeg sørge for å drikke nok kaffe til å snakke med turbo og håpe at han har god kondis.

Jeg rekker mye på denne måten og jeg trives i grunnen best når det rocker. Likevel er det godt å tenke på at jeg bare skal på jobb 2 dager i løpet av påsken og at jeg selv kan velge hvilke dager og dermed kan velge de to mest regnfulle :)

Ingen kommentarer: