onsdag 31. mars 2010

Jeg skal bare...

... ha en visning, en innflytting, et kontraktsmøte, en innflytting, et kontraktsmøte og enda en innflytting for så å svare på 42 telefoner, sende en rekke eposter og 400 brev om energimerking av bolig. Jepp, påskeferien nærmer seg og jeg antar jeg kan klokke ut sånn omtrent 1.påskedag! Jeg trøster meg, som alltid, med at jeg har verdens morsomste jobb (jaaaa, roper jeg til meg selv i det jeg tenker at kanskje det ikke er så morsomt alltid; DET ER VERDENS MORSOMSTE JOBB, BASTA!)

Som en apropos kan jeg nevne at jeg har utviklet et solid kjærlighetsforhold til min nyerverede vaskemaskin som faktisk har timer, noe som betyr at jeg kan sette på en maskin med klær før jeg går på jobb og så ligger de der nyvaskede når jeg returnerer 12 timer senere, helt ikke-sure og ikke-rynkete!

Jeg stod opp klokken 06.30 i dag og vasket leiligheten, noe jeg også gjorde i forrige uke. Mine kollegaer lurte på hvordan jeg hærte, hvorpå jeg forklarte at på dette tidspunktet av døgnet er man så trøtt at man knapt registrerer det man gjør, noe som fører til at jeg nesten tror jeg har vaskedame når jeg kommer hjem på ettermiddagen og det er rent.

Stay tuned for flere av Tenkerbells huslige råd og anbefalinger!

Ingen kommentarer: