onsdag 24. mars 2010

På morgenen

P4 ljomer i kjøkkenet etter at tivoliradioen har hatt gjesteopptreden på både soverom, bad og stue. Her i Salongen får jeg inn P4, uten skurr i alle rom, og jeg gleder meg storveies over fine kanalen med gode morgenprogrammet! Det føles mer som hjemme, og mindre som på besøk, og dersom jeg i kveld, etter altfor mange timer på kurs, faktisk klarer å begynne og tømme gjestekottet skal jeg være både fornøyd og salig.

Jeg måtte forsere gjestekottets dør i går for å forsøke å finne tørkestativet som gjestekottet holder som gissel. Gjestekottet svarte med å kaste 2 pappesker oppned etter meg, men jeg klarte etter mye møye å stable de tilbake mens jeg holdt tørkestativet med en tå. I kveld skal jeg finne q-tipsene som ligger i en av eskene der inne, og jeg følger Suverin Suverens gode råd og melder herved fra hvor jeg går mens jeg graver meg ned i tide.

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Ahh, jeg ELSKER flytting og alt kaoset det medbringer! (nei)
Håper du finner roen snart, jeg finner i alle fall roen når jeg kan sette meg ned og fnise over et eller annet morsomt du skriver ^^

Anonym sa...

Hahaha! Morsomt innlegg!