onsdag 4. august 2010

Ja, og så pakker vi ned pikkpakket igjen...

Jeg er tilnærmet ferdig med den herskens pakkingen, nå venter jeg bare på Olsen og Baderomsvekten som skal komme på kaffevisitt. Jeg tror jeg en innenfor Norwegians lastekrav, og hvis jeg ikke er det konstaterer jeg at jeg er blitt like sterk som Pippi, for da løfter jeg mer enn 20 kilo med en hånd.

Så med leiligheten vasket, jobben som klarer seg uten meg, sko pusset og sølv ventende på Gartneren, pakkingen unnagjort og kaffe drukket er det ingenting annet å gjøre enn å kjede seg. Hva i all verden fordriver andre stressmennesker tiden med når de plutselig får 6 våkne timer hvor de ikke skal noe? Jeg holder på å gå fra konseptene her! Nå venter jeg bare på at klokken skal bli såpass at jeg kan begynne å ringe mennesker. Min mor er kanskje våken allerede...? Ja, det satser jeg på!

Snakkas!

1 kommentar:

SassyStandup sa...

Synes du er meget flink til å pakke:) jeg synes jeg er meget flink som jordmor! God tur og kos dere masse i bryllupet:)