lørdag 16. oktober 2010

Ån påpjular dimaaaand

DAGENS OUTFIT
I dag har jeg vært på jobben, så da er det liksom litt sånn seriøst ikke sant? Buksa er egentlig fra en butikk, men siden jeg ikke liker shopping husker jeg ikke hvilken, men jeg kan har eid den i veldig mange år og reparert den så mange ganger at man nesten kan si at jeg har designet den selv, liksom. Vesten kjøpte jeg sammen med buksa, så de matcher helt topp liksom, jeg husker at jeg kjøpte de sammen fordi de hang på samme stativ som det stod 50 kroner per plagg på og siden jeg ikke liker shopping og heller vil bruke penger på noe annet kjøpte jeg liksågodt 2 sånne vester, 3 bukser og en jakke som matchet, men jakken viste seg å være så stygg at den har jeg nesten ikke brukt. Genseren kjøpte jeg for bare litt siden, kanskje på våren, og den kjøpte jeg på butikken som ligger ved siden av Vinmonopolet. Legg også merke til trutmunnen, men den har jeg ikke kjøpt, den er hjemmelaget, for jeg tror ikke jeg kan ta sånn sprøyte siden jeg ikke liker sprøyter å sånn. Nå tror dere sikkert at jeg har vært med i den anti-Brunogblid-konkurransen, men det har jeg ikke nemlig, jeg er bare finnmarksblå og uansett hvor mye sol jeg tar klarer jeg ikke å bli barbiebrun, nemlig!

Nå har jeg skiftet, siden jeg er ferdig på jobb så nå er det litt mer sånn partiiiiiii, wooop-woooop! Jeg har også sminket meg med sminken jeg kjøpte før kick-off i 2008, den er skikkelig bra sånn mineral-sminke, vet du, og selv om damen sa at den kom til å vare i 6 måneder har jeg nå hatt den i 2 år liksom, så I.D.minerals er innmari bra (plizzzzz, send meg vareprøver i posten, pliiiiiiizzzzzzz)! Jeg beholdt trutmunnen til kveldsantrekket for atte jeg syns det er så fint liksom.

Hva har du på deg i kveld?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har på meg bukse og genser og t-shirt og sokker og belte.

Tenkerbell sa...

Ååååhhh... Det er skikkelig in nå åzzå!

Trine sa...

Jeg har i allefall truse fra Coop. Eller han Pierre, om du vil. Ikke så sexy - men skikkelig god! Så har jeg litt sånn litt av hvert - men ytterst en ullkjole fra Rützou. Skrives sånn - men aner ikke hvordan det uttales. Den er ganske fin - og passer godt til å spise smågodt i. Som jeg driver med akkurat nå. God lørdagskveld.

frk. Figenschou sa...

SÅ FINT AT DU HAR BEGYNT Å MOTEBLOGGE!

Tenkerbell sa...

Thihihihiiii...

Lykken er... sa...

Nå ble jeg litt usikker gitt. Tror jeg må gå over gaten for å ta meg et par sånne drinker med paraply til jeg altså. For jeg har jo på meg lip service fra topp til tå. Eller de skoene kjøpte jeg jo på eurosko. Eller så har jeg ikke gjort så mye i dag. Men bare jeg får koblet opp den nye ipoden men så skal jeg laste opp et bilde, for den har sånn facetime. Jeg bare digger sånn facetime for da kan jeg seg meg selv på skjermen. Det skikkelig digg fordi den nye lip glossen min har sånn lys i seg. Eller vent nå litt..

Anonym sa...

Endeli'! en skikkelig moteblogg! Detta har jei venta på leeenge! Men du burtte ha mer gloss på leppene ass.

Viss du har dårlig rå kan du shjøpe klær på sånn second hand butikk. Det betyr ikke en butikk for de med to hender ass. Alle kan skhjøpe der. Billig ass.

Jeg har på meg en stygg ullgenser med nupper, et par dongeribukser med duedritt på, stygge sokker og utvasket truse med hull under strikken. Det er fordi jeg ikke orker å være pen i dag og rett og slett gir faen. I morgen har jeg bestemt meg for å se ren, ordentlig og dydig ut. For da skal jeg være på mitt første foreldre møte som lærer... fyttigrisen ass... Du bør moteblogge mer for da ..husker ikke...

Tenkerbell sa...

Lipp-gloss, for svarte, jeg visste det var noen jeg hadde glemt!!!