fredag 5. november 2010

Fredag-fredag-freeeeeeeedag!!!

Jeg har klart det umulige; jeg fikk regulert alle husleiene! Hurra! Nå gjenstår bare utleierne, og det bør (hvis medvinden er med meg) være unnagjort i løpet av en litt lang og kafføs lørdag, noe som betyr at jeg får en hel søndag helt gratis. Så hva gjør man med en bonus-søndag? Jo, man tenker seg at man snører sin sekk og legger ut på langtur med hyperaktiv vovva for å se om det lar seg gjøre å slite henne ut. Siden det er adskillig lettere å slite ut meg krever dette at jeg går helt til et sted hvor hun kan løpe løs mens jeg trasker fintenkende bak.

Det er meldt finfint vær, det er kaldt og godt i luften og det er en smilende fredag. Alle sure kunder har kommet og gått igjen, igjen er de hyggelige og fine kundene. Jeg er invitert på middag hos Gartneren i dag (antatt den siste siden vi skal flytte sammen og da blir det liksom ikke helt det samme å bli invitert på middag...). Jeg tror jeg bare gjør som Jokke og synger her kommer vinteren, den kalde fine tida og sola skinner og jeg er så glaaaaaa! 2 i 1 er ikke gæren fredag, vet jeg!

Ingen kommentarer: