onsdag 3. november 2010

And I`m back!!!

Råtne ledd er ryddet bort, regnet har reist og smilet returnerte på morgenen mens jeg marsjet til jobb! Ikke et sekund for tidlig for noen av delene for i dag ankommer TøyseTara for å mosjonere meg en uke, hurra!!!  

Ingenting er som en hund for å tvinge seg ut av sofaen og ut i skauen. TøyseTara er av rasen Gordon Setter, som i utgangspunktet er en meget aktiv rase, men Tara min venn er en hyperaktiv variant av rasen. Erfaringsmessig krever hun tre timer med aktiv gang eller løping for å kunne ligge rolig i sofaen på kvelden, så nå er det bare å gi gass.

Tara-vesken er funnet frem, hodelykten er på plass og jeg har satt frem marsj-skoene. Siden vi er midt i kaos- og reguleringsmåneden er det ikke bare-bare å skal holde henne i rolig lune, men jeg har kalkulert med en tre-timers morgentur både lørdag og søndag etterfulgt av et par tre (seks-åtte) timer på kontoret, og da skal du se at jeg lander både reguleringen og vovvaen. Hei hvor det går :)

Ps: Jeg og Gartneren fikk leiligheten med det fantastiske kjøkkenet! Hurra for det også!

1 kommentar:

juni sa...

Gratulerer med leilighet til deg og Gartneren og lykke til med hundepass og tilhørende trim :)