tirsdag 28. desember 2010

Nå tenker jeg...

... at de som leste innlegget under kanskje tror at jeg generelt er stressa for dette med bebiser, og klokker, og annet fjas, noe jeg definitivt ikke er, det var bare en tanke. Ikke desto mindre drømmer jeg om bebiser for tiden, men jeg drømmer også at jeg går gjennom isen og det kommer jeg ikke til å gjøre for Gartneren er så engstelig for å drive å gå på isen... Skjønt, til jul ga jeg ham tur til Bardu, og man skal i grunnen ikke se bort fra at min kjære venninne der oppe vil sende oss gjennom isen tatt i betraktning hvor mange ganger jeg har falt i vannet på grunn av henne (og litt fordi jeg er klumsete).

Nei, det blir verken is eller bebis, men hvis det skulle vært bebis trenger det ikke å bli nå, fordi Elton John (som nevnt) ventet til han var hønn-gammel og det var greit! (Som en skjebnens ironi spiller de Elton John nå og jeg ler litt) ((Helt til jeg kom på at vi hører på Radio Norge og der er det stort sett bare John`ern og Queen som går, så da var det ikke så morsomt lengre...))

Ps: Jeg fikk ny fin lekker rød Tivoliradio hos Gartneren til jul :)

Og det er fortsatt god jul :)

(Bortsett fra at jeg må på kjøpesenteret og kjøpe meg et par sko, det er ikke så godt...)

Ingen kommentarer: