søndag 1. mai 2011

Du må jo spise!

Sier Gartneren stadig vekk idet jeg kommer løpende inn døren, både tissatrengt og sulten som en ulv, etter å ha tilbragt dagen med mine kunder. Jeg utløste alarmen også en gang jeg var mer tissatrengt enn oppmerksom og innså at det er vanskelig å konsentrere seg om tissingen mens alarmen uler og Securitas antagelig er 2 minutter unna å låse seg inn med pepperspray. Tissingen til side akkurat nå; det var faktisk dette med sulten jeg skulle snakke om.

Jeg har tenkt på dette med spisingen flere ganger, men faktum er at jeg ikke er spesielt sulten på morgenen, og jeg klarer ikke å spise hvis det ikke er rolig rundt meg. Så fant jeg en boks med havregrøt på butikken. Havregrøt, tenkte jeg, det er jo både godt og sunt og vips ned i kurven med den! Jeg tok feil, innser jeg nå, mens  jeg forsøker å spise den limlignende blandingen med en og annen tørr eplebit oppi, for dette var trasige greier. Dessuten må jeg tisse før jeg går, så kanskje jeg bare er sulten når jeg kommer hjem fra jobb idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pleide å spise havregrøt fra posjonsposer enten med eple eller blåbær. Husker ikke hva de het. De var kjempegode!
Så kjøpte jeg noe tilsvarende i eske fra Axa... det kjøper jeg aldri mer... smakløs limgrøt - fysj!

Tenkerbell sa...

Ja, nettopp, Axa! Ææææææsj....