mandag 4. juli 2011

It`s all so quiet

... sssj... sssj...
it`s all so still...

Nå skal jeg hente meg inn igjen, for nå er fellesferien kommet og de fleste raringene har reist på ferie. I forrige uke hadde jeg er kunde som var rasende på meg fordi leietageren hadde brent opp veden som stod i garasjen. Og når jeg foreslo at leietageren kunne kjøpe ny ved kvitterte hun med å fortelle meg at det ikke gikk fordi denne veden hadde hun nemlig arvet, så den hadde affeksjonsverdi og hun hadde gledet seg sånn til å brenne den! Nemlig! En annen kunde lurte på om jeg var helt DUM I HODET når jeg sa at det ikke var godt nok vasket. Jeg svarte; ja, mulig det du, men det er fortsatt ikke rent her...

Så sånn er nå mine dager!

5 kommentarer:

Chris sa...

Arvet ved? Det var kanskje dagens dummeste argument!

Og hvis jeg hadde arvet VED av noen, hadde jeg blitt rimelig paff :)

Tenkerbell sa...

Nettopp! Og tenk deg så at du skal sitte i møte med denne damen i en time og forsøke å få til en enighet slik at du kan utbetale kroner 41500 i depositum som hun holder som gissel på grunn av to trillebårer med affeksjonsved! Jøsses for en jobb jeg har tenkte jeg når jeg fortalte historien for min far og det gikk opp for meg at dette ikke engang er den rareste kunden jeg har hatt gjennom mine 7 år som megler...

Chris sa...

Gisselved er sånn som mine elever på 7 år kunne funnet på å ha.....

Fire kaffe sa...

Kanskje jeg skal ta kaninen i hagen som gissel? Kan jeg tjene penger på det?

Tenkerbell sa...

Ja, du kan tjene penger på det, men du risikerer også å brenne inne med en kanin som noen har sluppet løs for den var ufyselig. Gartneren er muligens interessert i å kjøpe den, all den tid han fabulerer om å lage hjemmelaget kaninsteik.