lørdag 30. juli 2011

Mangler overskrift for flua surret i øret og forstyrret meg

Nei, den er nok ikke inni øret (det var bare for å gjøre meg selv interessant), men den er plagsomt nært. Jeg er røkfri på 13. dagen, dog holdt det hardt på dag 11 når jeg var på gråten fordi jeg ikke fant sko som passet til kjolen. Det var forresten ikke bare det med skoene, jeg var også stressa, sliten og stygg i speilet. Med 7 par sko dandert rundt kjolen som lå på en stol i hagen satt jeg der med tårer i øynene og en ekkel snus under leppa. Så gikk det over (det hørtes ut som om det gikk over raskt, noe det aldeles ikke gjorde, for jeg satt der i 3 kvarter og syns synd på meg selv som ikke hadde pene beige sko) og jeg gikk for å vaske badet. Salmiakk og klorin hjelper mot det meste, og så fant Gartneren et par sko som nesten passet i posen som skulle vært gitt til Fretex for lenge siden og når jeg la meg smilte jeg.

I dag skal jeg bare jobbe litt, før jeg raser hjem og dusjer kroppen i full fart. Vi skal i bryllup! Gaven har vært diskutert opp og ned og frem og tilbake og vi har endt opp med et resultat som vi er fornøyd med, men jeg kan verken si hva det er eller vise bilde, for det er mulig at noen av de brulluperende er innom her og gløtter. Så da mistet i grunnen det avsnittet hele sin funksjon... Jeg kan si så mye at det i hvert fall ikke er noe drit fra TilBords!

På onsdag reiser jeg og Gartneren til ishavet. Vi skal fly til Kirkenes og hvis Norwegian, været og jesus er med oss rekker vi også Hurtigruta som skal frakte oss den siste lille biten. Det blir godt med en liten ferie kjenner jeg, og kanskje jeg sparer mine nærmeste for sko-grining hvis jeg bare får slappet litt av og pustet med magen, for ikke å snakke om pustet med magen uten sigarettrøyk. Jeg er fortsatt skakad over at jeg ikke har røkt på snart 2 uker!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk! Nå begynner du virkelig å være flink! Hold ut, enden er nær, når Jesus styrer flyet og hurtiruta så går det så greit, på veien til isødet, men resten må du nok klare sjøl. Men det vet jo vi som kjenner deg, at det gjør du lett! God tur!

Og dessuten, det der med skoene... jeg mener det er heeelt normalt! ;) hehe! Iallefall så lenge man slutter med noe, begynner med noe, skal fullføre noe, bare mangler noe, eller har for mye av noe. Sånn er det bare.

frk. Figenschou sa...

skal du tilbake samme vei?