onsdag 27. januar 2010

Jeg!

  • moteblogger ikke! Det kan damene (og selvfølgelig herrene) som liker shopping og som har greie på klær gjøre. Det hadde blitt en trasig blogg om jeg skulle skrevet om kleskjøpene mine, med beskjedne 2 innlegg i året, eller om jeg skulle postet bilder av hva jeg har på meg; bestefartrøye og dongeri, dress, ullgenser og dongeri, dress, t-skjorte og dongeri, vel dere tar sikkert poenget...
  • litteraturblogger ikke! Dette skyldes ikke at jeg ikke elsker bøker, for det gjør jeg, og en eller annen gang skal jeg faktisk ta meg tid til å telle hvor mange jeg har. Min manglende litt-blogging skyldes at jeg sjelden har funnet bok-blogger jeg har likt selv. Som hovedregel er de gørr kjedelige, med et par hederlige unntak, og siden jeg ikke innehar evnen til å skrive en underholdende litt-post lar jeg det heller være.
  • sladreblogger ikke! Dette skyldes kanskje at jeg ikke har tv og dermed ikke har fått med meg denne fantastiske (visstnok) serien Gossip Girl. Jeg tror vi alle skal være glad for at jeg levner denne kategorien til de som faktisk evner å skrive underholdende om hvem som har spydd på fest eller andre snæsne facts vi alle burde ha hørt!
  • fotoblogger ikke! Jeg skulle gjerne fotoblogget, men jeg tror faktisk jeg liker ordene bedre enn bildene, for ordene rommer så mye mer enn et fast bilde. Dessuten tar jeg stort sett bilder med denne telefonen min og jeg tror kunstneriske uttrykk trenger bedre kvalitet.
Så hva er nå dette slags blogg? Det er rett og slett Tenkerbell som sladrer om livet, sitt eget og andres, dog uten å utlevere noen på en måte som de ville følt seg støtt for. Så hvor var dette alternativet når jeg registrerte meg på Bloggurat? Vennligst innfør knappen: sladringomsittegetogandreslivutenatnoenblirstøttavdet-blogg!

4 kommentarer:

Cybervenn sa...

... og takk for at du blogger som du gjør:) Det er det som gjør bloggen verdt å lese.
Med eller uten knapp :)

Anonym sa...

Det synes jeg er en utmerket kategri, to-the-point og oppsummerende. :D I will join!

Sexy Sadie sa...

Jeg savner en antimoteslarvblogg da.

frk. Figenschou sa...

jeg har oppdaget at jeg dukker opp på såånitus sine sider, under fanen "meg". Og det stemmer jo forsåvidt.