søndag 31. januar 2010

Mens gartneren...

... synger i dusjen leser jeg Facebook og ser på at han har gjort klart til frokost. Når man våkner i sin egen gode seng med frossent vannglass ved sengen mens mannen spør om han skal varte opp med frokost er lykken relativt nærværende.
Den danmarkske hovedstad er unnagjort og jeg kan skilte med følgende gode minner:
  • Stereophonics som er bedre live enn de noensinne har vært på plate og Vega som er den desidert beste konsertarenaen jeg har vært på. Hvor er stedet i Norge som rommer 1500 mennesker, men som likevel ikke har kø verken i innsjekk eller bar? Oh herlige Stereophonics!
  • Engangskameraer er fortsatt morsomt og etter at jeg og den gode Gartner har lekt oss gjennom dagene med dem er det kiling i magen ved tanken på fremkalling. Jeg liker at man ikke kan se hvordan bildet ble, og jeg ser så innmari frem til å se bildet fra restauranten hvor Gartneren fant seg en gitar.
  • Vi var på restaurant hvor maten var forferdelig, men hvor kelneren holdt et show uten like i sin kamp mot kjøkkenet. Jeg har aldri noensinne vært på et sted hvor kelneren vræler motherfucker og faktisk truer kokken med juling! Men vinen var bra og selskapet upåklagelig.
  • Jeg fant meg ikke mindre enn 2 bestefartrøyer og er enestående fornøyd med shoppinginnsatsen! Dog fikk vi følgende dialog når Sassy Standup hentet oss på flyplassen; Hvilken butikk kjøpte du dem i? Vet ikke. Var dere på New York? Vet ikke, antagelig ikke, vi var bare innom 2 butikker, HM for å kjøpe votter og den andre for å kjøpe bestefarstrøyene. Men hva gjorde dere? Vi surret rundt i latteren, kikket på folk, spiste god mat og drakk god øl (og litt whiskey).
Nå er frokosten ferdig, så mens du leser dette skal jeg benke meg ned i barbordet og fortelle Gartneren om drømmen jeg hadde i natt:)

Ingen kommentarer: